1.გავაგრძელე მუშაობა ბროშურის შექმნაზე
2.გადავედით მეორე მოდულზე:მოვიძიე სტანდარტები და ინდიკატორები ეროვნული სასწავლო გეგმიდან, 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებისა და განახლებული ბლუმის ტაქსონომიის ლექსიკონის დახმარებით დავწერე პროექტის მიზანი და ჩავწერე პროექტის შაბლონში.
2.გადავედით მეორე მოდულზე:მოვიძიე სტანდარტები და ინდიკატორები ეროვნული სასწავლო გეგმიდან, 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებისა და განახლებული ბლუმის ტაქსონომიის ლექსიკონის დახმარებით დავწერე პროექტის მიზანი და ჩავწერე პროექტის შაბლონში.
No comments:
Post a Comment